Μεταμόρφωσης Σωτήρος 87, Μεσσήνη 242 00
2 Δημοτικό Σχολείο Μεσσήνης Ενημέρωση Μαθαίνοντας μουσική με το Plickers

Μαθαίνοντας μουσική με το Plickers

Xox 1024x598

Το Plickers είναι ένα ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης και  ένας εύχρηστος, οικολογικός και διασκεδαστικός τρόπος συλλογής δεδομένων για το δυναμικό της τάξης. 

Τα παραδοσιακά τεστ αξιολόγησης (διαγωνίσματα) αγχώνουν τα παιδιά αλλά είναι και ζημιογόνα προς το περιβάλλον (χαρτί ? μελάνι). Με αυτή τη μέθοδο αξιολόγησης που εφαρμόσαμε στο μάθημα της μουσικής μπορέσαμε να τα αποφύγουμε και τα δύο.

Συγκεκριμένα στη μέθοδο plickers ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να σχεδιάσει μερικά ψηφιακά τεστ πολλαπλών ερωτήσεων ή ερωτήσεων Σωστού Λάθους και να τα ανεβάσει στη πλατφόρμα της εφαρμογής. Εν συνεχεία μοιράζει τις ειδικές κάρτες στους μαθητές. Η κάθε κάρτα έχει ένα νούμερο που αντιστοιχεί σε ένα μαθητή ο οποίος είναι περασμένος μέσα στη βάση δεδομένων της εφαρμογής. Ο εκπαιδευτικός προβάλει την ερώτηση στον διαδραστικό πίνακα και  ο μαθητής μέσο της καρτέλας που διαθέτει μπορεί να επιλέξει την κατάλληλη απάντηση (A,B,C,D). Τέλος, ο εκπαιδευτικός σκανάρει με μια κινητή συσκευή η οποία είναι συνδεμένη στο internet και οι απαντήσεις ανεβαίνουν αυτόματα στην εφαρμογή.

Αυτό ήταν! Το τεστ ημέρας ή το διαγώνισμα τελείωσε!

 Εν συνεχεία, μπορούν να δουν όλοι μαζί τις σωστές απαντήσεις, ποιος απάντησε σωστά και ποιος όχι αλλά και στατιστικά στοιχεία, για την ημέρα, το τρίμηνο ή ακόμα και ολόκληρη τη σχολική χρονιά. Με αυτόν τρόπο ο εκπαιδευτικός μπορεί να γνωρίζει ακόμα και αμέσως μετά την παράδοση του μαθήματος ποιοι μαθητές εμπέδωσαν το μάθημα και ποιοι όχι αλλά και να τους βαθμολογήσει σε ένα προγραμματισμένο διαγώνισμα.

Γιώργος Χόχωλης

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Related Post

Athina 8

Εκπαιδευτική Εκδρομή Ε’ και Στ’ Τάξεων στην ΑθήναΕκπαιδευτική Εκδρομή Ε’ και Στ’ Τάξεων στην Αθήνα

Εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα πραγματοποίησαν την Τρίτη (16/5) οι μαθητές των Ε’ και Στ’ Τάξεων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μεσσήνης. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά

ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ……..ΠΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ……..

Με αφορμή το κεφάλαιο <<Πάμε μια βόλτα >>, στα πλαίσια τουμαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος , οι μαθητές της Β’ Τάξης του σχολείου μας περπάτησαν στη γειτονιά – συνοικία ,γνώρισαν ταχαρακτηριστικά